Dieta kopenhaska- hit czy kit dla potencji?

Dieta kopenhaska zyskała wielu zwolenników ze względu na prostotę w stosowaniu oraz szybkie efekty w postaci utraty wagi. Krótki czas jej trwania (13 dni) jest kolejnym argumentem przemawiającym za spróbowaniem tego rodzaju diety. Ale czym tak właściwie jest dieta kopenhaska, i jaki ma ona wpływ na nasz organizm?

Dieta kopenhaska- z czym to się je?

Dieta kopenhaska jest jedną z najbardziej restrykcyjnych, niedoborowych i restrykcyjnych diet. Trwa 13 dni, a sprowadza się do dostarczania wraz z posiłkami jedynie 400-800 kcal dziennie. Ważne jest przestrzeganie jadłospisu, nie pozwalając sobie na żadne odstępstwa typu cheat meal. Dzień zaczyna się w diecie kopenhaskiej od kawy z kostką cukru. Pozostałe składniki opierają się głównie na chudym mięsie, sałatach oraz jajach. Ważne jest także odpowiednie nawadnianie (należy wypić min. 2 litry wody dziennie) oraz unikanie soli.

Jest to dieta bardzo wyniszczająca dla organizmu. Spadek masy ciała uzyskany po przeprowadzeniu reguł diety nie jest skutkiem utraty zbędnej tkanki tłuszczowej, ale odwodnieniem organizmu i utratą masy mięśniowej.

Wpływ diety kopenhaskiej na potencję

W diecie kopenhaskiej spożywamy bardzo  mało produktów bogatych w cynk, który jest niezbędny do produkcji testosteronu, a ten jak wiadomo, jest hormonem wpływającym znacząco na jakość erekcji. W przypadku tej diety widoczny jest także niedobór wit. E, która odpowiada za witalność mężczyzny. Bez niej ani rusz, jeśli chodzi o zapał faceta. Jedynymi pozytywnymi aspektami diety kopenhaskiej dla potencji jest bogactwo selenu, dzięki dużej zawartości mięsa drobiowego w diecie. Selen wpływa korzystnie na powstawanie płynu nasiennego. Natomiast ograniczenie soli, jakie nakłada na nas dieta, zapobiega nadmiernemu ciśnieniu tętniczego.

Dieta kopenhaska nie jest polecana osobom z problemami z potencją. Może ona powodować spadek libido, zły nastrój i niekorzystne samopoczucie.

Co na problemy z potencją?

Obecnie bardzo wielu mężczyzn boryka się z problemami na tle seksualnym. Problemy z prawidłową erekcją spędzają sen z powiek niejednego pana. Jak więc można wspomóc swoją potencję podczas stosowania diety kopenhaskiej? Najbardziej polecanym sposobem jest po prostu przerwanie diety i wrócenie do normalnego trybu życia- zdrowej, pełnowartościowej diety oraz regularnych ćwiczeń fizycznych. Można także wspomóc się środkami farmakologicznymi. Jednym z polecanych leków na tę męską przypadłość jest Kamagra. Jest to lek, który przeszedł liczne testy i badania laboratoryjne. Jego głównym składnikiem jest sildenafil, który zwiększa przepływ krwi do członka. Kamagra jest bardzo skuteczna i ma bardzo długi czas działania (ok. 6 godzin). Jednak mimo dużej skuteczności tego leku, jej lecznicze działanie jest znacząco osłabione podczas stosowania diety kopenhaskiej.

Dieta kopenhaska- czy warto?

Dieta ta, mimo że ma licznych zwolenników, nie powinna być uważana za wzór do zdrowego zrzucenia zbędnych kilogramów. Jej zwolennicy to głównie poszukiwacze drogi na skróty, a nie jest to dobry pomysł w przypadku gubienia tłuszczyku. Bo oprócz zgubienia kilku kilogramów, możemy także zgubić chęć do aktywności seksualnej, co z pewnością nie wpłynie dobrze na zadowolenie partnerki.

Źródło – https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *